سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون فرهنگی هنری شهدای کوی امام خمینی(ره) جوشقان قالی
کــوهین؛ خاستگاه انقلابیون در شهـــر جوشقان
درباره ما

وبلاگ کانون فرهنگی مسجد امام خمینی (ره) محله ی کوهین جوشقان - یادبود شهدای عزیزمان؛ شهید علی محمد شهبازیان، روحانی شهید عبدالفتاح ناظمی، شهید احمد عرب، شهید مرتضی عباسپور، شهید عمران آریانی، شهید مصطفی کریمی، شهید مرتضی کریمی، شهید سید جواد رضویان، شهید نجات اله بنایی
جستجو
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 92/2/31 ساعت  11:22 صبح نویسنده : میلاد افضلیان

ولادت امام جواددهم رجب سالروز میلاد باسعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت وولایت حضرت امام محمد تقی(ع) برتمامی شیعیان عالم هستی مبارکباد .


ارسال شده در دوشنبه 92/2/30 ساعت  4:22 عصر نویسنده : مهدی گلشن

 

ایسنا: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.

 


 زائران شیعه در حرم حضرت خوله(س) دختر امام حسین(ع)، در شهر «بعلبک» لبنان عصر روز گذشته، در مراسم عزاداری که در این آرامگاه برگزار شده بود، شاهد ترواش خون از دیوارها و ضریح این مرقد شریف بودند.
به گزارش خبرگزاری عراقی "براثا" با انتشار گزارش تصویری مربوط به این واقعه نوشت که با سرخ‌گون شدن این آرامگاه، هزاران تن از مسلمانان برای مشاهده خونی که از ضریح و دیوارهای متصل به این قبر شریف سرازیر شد، اطراف این مکان زیارتی تجمع کردند.
منابع نزدیک به آرامگاه حضرت خوله (س) گزارش دادند: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.
در سفر کاروان اسرای کربلا، بانویی به نام «خوله»، دختر امام حسین(ع)، در اثر تألمات این سفر در شهر تاریخی بعلبک به شهادت رسید و در همین شهر به خاک سپرده شد. اکنون مزار این بزرگوار به محل زیارت و برگزاری مراسم شیعیان لبنان و خصوصاً بعلبک تبدیل شده است.

 


ارسال شده در یکشنبه 92/2/29 ساعت  11:14 عصر نویسنده : خشایار نیرومند

 

ضامن  آهو


ارسال شده در یکشنبه 92/2/29 ساعت  11:12 عصر نویسنده : خشایار نیرومند

ای کسی که کوه در برابر بلندایش در برابر تو رکوع می کند وبنفشه سر به سجده تو می ساید.تو کیستی که پیر میکده عاشق لب لعل توست ...مهر کوی تو در جبل قلب من چون موج دریاست.سرم هوای تو را دارد واین تو هستی که می توانی درب این سینه ی گدای کرم را بگشایی.

تو همانی که دست نیازم را به سوی گنبد سبزت بالا میبرم و در نمازم خم ابرویت را به یاد می آورم .اسوه ی جوانمردی ها ،شهر مشهد آن هنگام "مشهد" شد که تو در آن آرمیدی و شگفتا  که چگونه خاک توانست بزرگی و کرم تو را در خود جای دهد.

حال که مرا در حلقه ی شیفتگانت پذیرفتی، لیاقت دیدارت را نصیبم کن....

ضامن  آهو


ارسال شده در یکشنبه 92/2/29 ساعت  10:48 عصر نویسنده : خشایار نیرومند

 

ظهورظهور


ارسال شده در یکشنبه 92/2/29 ساعت  6:10 عصر نویسنده : خشایار نیرومند

اعتکاف، بازدید از معراج قرب الهی با بُراق تیز پرواز خلوص است.

اعتکاف


ارسال شده در یکشنبه 92/2/29 ساعت  5:45 عصر نویسنده : خشایار نیرومند

اعتکاف